Thursday, September 25, 2008

Kad Rayer dr korang...!

Salamz menanti lebaran tuk u all sumer...1stly aku nak ucapkan byk2 timer kasey kt korg yg sudi anta kad rayer melalui blog neh...kira neh cara ke 7 or 8 or 9 tuk anta kt rayer...hek3! neway thank u very much!
Seblum tuh ada beberapa rangkap pantun tuk korang...
create by sumiyjelly...tp den dah edit blk...he3
Lapar puasa terketar-ketar
Bila berbuka lega rasanya
Kad raya tak sempat nak hantar
Kiriman by blog pun dah kira grand lah ye..!
Anak Dolah makan lepat
Makan lepat sambil melompat
Nak hantar kad raya dah tak sempat
Pakai blogspot pun kira ok what?
Tanpa mengira miskin kaya
Pangkat kedudukan hamba sahaya
Sama-sama menyambut raya
Maaf-maafan dihari bahagia
Aidilfitri hari kemaafan
Menghapus kesalahan sesama insan
Memupuk perpaduan sesama ehsan
Mengikat tali keakrapan
Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah ceria
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan riangnya
Saidina Affan menyusun kata
Tutur peri yang aulia
Maaf-bermaafan sesama kita
Di Aidilfitri yang mulia

Antara kad rayer yg aku timer...
w/pown xbyk...
tp, ia amat bermakna tuk aku! :-)

Photobucket
Kad dr : sumijelly

Photobucket
kad dr : ruff♥emo

Photobucket
kad dr : sk8 a.k.a erynn
Sekali lg timer kasey byk2 kt u all...sbb masih lg igt kt aku yg [chumel] neh...n sudi bg kad rayer kt aku..he3! SELAMAT HARI RAYA!!!

0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!