Thursday, January 29, 2009

tag from cik sk8

Aiyak!!! Saya dpt tag lg lew…!!! Dari cik sk8 da papan sekeping toing2! Aku pown sbrnyew xtaw ape fungsi tag neh??? Ada award2 lg…Adeh! lynkan ajerkla…:p

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award"di bawah untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yangmemberikan award ini kepada anda.

♥award neh diberikan oleh cik sk8 ♥

♥erm…nama lain beliau adalah erynn..tp nama penoh diew…satina. xsilap lew…toi kew ntah? He2♥

♥diew neh dak ey-poh…aku kenal diew kt YM♥

♥dulu diew pakai spek…skang xpakai lg…pakai lens agaknyew…♥

♥suka komik…skang sker photography plak♥

♥dgr citew diew neh penyokong MU…huk3♥

♥diew kater lg…diew sorg yg simple & seorg pendgr yg baik…tuh diew kater lew :p♥

♥kalo nak kenal view jerk http://gurlzmystic.blogspot.com/

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobidiri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

♥ erm…rsnyer xyah citew lew…sbb sblom neh dah penah tuleh…coret…lakar…gores & menang psl diri aku kt tag sblm2 neh…so. Bc kt ctu jerkla ek! (sebona eh…den maleh nak copy paste smula…heh heh heh)♥

Setel suda tugasan tag neh…**kalo cik sk8 mntak incik Rui bajer es kacang…cheq lala mntak banjer es kem soda…hua3! :p**

♥I xnak tag sesape lew kali neh…kalo ada sesape yg nak wat tag neh…wat jerkla…I xderk problem…okies jerk..hik3! chiow!♥

2 comments:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

uhukkk uhukkkk....mecehhh la sudi wat tag aku nehh...muachhh..ehhehe.....

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

came2 :D

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!