Tuesday, December 22, 2009

Muhammad Akil Hakim


Tepat Jam 12.29 tengahari hari Rabu, 17hb Disember 2009 lahirlah seorang bayi lelaki dari rahim ibunya Pn. Zuhana Azis di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia, Kl. Bayi tersebut diberi nama Muhammad Akil Hakim. Aish dah macam nama anak sedara aku dah....eheks!

Baby neh sebenarnyer anak mmber opis aku....si zuhana a.k.a zu a.ka ana...aku pgel dye ana jerk...dye nerh mmber aku ms aku keje kt ptrajaya lg...smpaila skang kt pwtc neh...dah mcm adik badik jgk arr....mak pak aku pown sker kt dye...kalo ada anak laki beso konpem da jd menantu dah neh...sah2 aku da jd kak ipaq dye kot? hahaha...

Tak berkesempatan lg nak pi melawat...sbb dye kuar hospital keesokan harinya 18hb tuh...sbb xderk pape masalah...dan skang neh berpantang kat rumah kakaknyer di Nilai. Erm...tgu da blk umah br leh g tgk kot?

papepown tahniah tuk pn.zuhana & en.amir sbb suda menjadik ibu & ayah kpeada Muhammad Akil Hakim...Sgt chumel ur baby! he3

2 comments:

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ololo comei nyer da la nama mak sama nama ank pon sama hahahha

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

hahahhaa...a;ahkan...xpasan laks nama pgilan maknyew sama...ngeh3!

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!