Tuesday, March 30, 2010

Award untuk anda! (Thanks Sumijelly!)

Yeah….aku dapat AWARD dari Pn. Suhaila atau lebih mesra di panggil Sumijelly


Dia bg Award neh sebab dia tengok aku da lama xupdate blog. Hahaha…xpelew…aku pown da lama xdpt award2 neh…maklum jerklew blog aku neh xpemes pown. Sapela nak bg award kan? Kan? Hahaha…penah dpt skalik jerkla dulu…thn bler ntah? Neway thanx yerk Pn. Sumijelly a.k.a opismate aku…ngeh2!

Ini lah award yang aku dapat


1. Thank & link the person that gave you the award.
Thanks Sumijelly… atas pemberian award nie..Link nya –> http://sumijelly.com/

2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic!
Aiyak! Kena pass kt 15org la plak! Aku neh da la pemaleh nak meng”tagged” org neh…adoila! Kat sape aku nak bg award neh? Sape yang bertuah yerk? Jum2 tgk jerkla list kat bawah neh…sape yang kena! kuikuikui

1 Anna
2 CempakaAurora
3 Alongwanida
4 Cupid
5 sK8
6 Ruff
7 Pires
8 Zayed
9 CikJard
10 CikLumut
11 CikZT
12 Dina
13 Ween
14 YattPinky
15 SeeU

3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
Baekla aku akan memberitahu kepada semua kawan2 aku yang sangat bertuah itu. Terpulangla kepada mereka nak post kt blog ka xmaw…aku xkesah…I ok jerk! Hik3

4. State 7 things about yourself.Well, here are 7 things about myself
7 perkara jerk? Naper xbyk? Naper tak 15 cam kat atas tuh? hahaha

1. Nama panggilan kat alam maya neh LaLa
2. Dah idop doplohlima suku.tahun..huhuhu
3. Anak sulung dari 3bradik jerk…xramai pown…hu3
4. Skang keje kt PWTC
5. Status bujang atau kata lain Belum Berkahwin (bler nak kawen pown xtaw? Hahaha
6. Seornag yang sangat sker gelak…aku pown xtaw pasaiper? hahaha
7. Kalo xkenal aku…org ckp aku sombong…tp tak…kalo dah kenal baru taw arr aku neh cmnew….korg leh jd gler sesame ngan aku…hahhaha

Sekian sahaja tagged AWARD aku tuk kali neh…Kepada nama2 yang tersenarai…silala wat yerk! Kalo xnak or dah penah buat…sila abaikan..

Nota kaki : Pada yang x di senarai, jgn kecik hati..kalo nak wat…wat jerk…xderk hall ah! J

3 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!