Saturday, July 31, 2010

Think...Think...Think...Thinking of You!

Terdengarkan lagu dibawah neh kat SuriaFM masa dok kemas2 baju dalam almari tadi. Terkasima seketika (cewah...ayat xbleh blah...terkasima kunun! :p buwek!) mendengarkan sebaris liriknyer...sebab waktu itu aku sedang memikirkan seseorang yang xderk depan mata aku dan membuatkan aku berpk yg bukan2 (Ya Rabbi! tolong aku supaya jgn pk yg bukan2 ok) Memang pada dasar...aku relakan jerk...tp, dalam ati aku sape taw? huhu... Cuba tenangkan ati sendiri dan pujuk ati sendiri supaya tidak berpk mender2 yg xpatut di pk kan...Percaya dan mempercayai itu penting. Pujuk lg...aku sudah percaya...tp, jgn ambil kesempatan atas kepercayaan yg aku berikan tuh suda la ek! Lagu kat bawah neh dah menggambarkan perasaan aku terhadap kamu. Aduh! Berjiwangankah aku sikalang neh? huhu...tulun!!! Anda yg baca entry neh tolong jgn geli yerk! Kalo rasa geli...beh bek gi jauh2...kang tercicir laks muntah anda itew! hahaha :p






JATUH CINTA by TiTi KaMaL

Jatuh cinta berjuta rasanya
Biar siang biar malam
Terbayang wajahnya

Jatuh cinta berjuta rasanya
Biar siang biar malam
Terbayang wajahnya

Jatuh cinta berjuta indahnya
Biar hitam biar putih
Manislah nampaknya

Dia jauh aku cemas tapi hati rindu
Dia dekat aku senang tapi salah tingkah
Dia aktif aku pura-pura jual mahal
Dia diam aku cari perhatian
Oh repotnya

Jatuh cinta berjuta indahnya
Di pandang di belai amboi rasanya
Jatuh cinta berjuta nikmatnya
Menangis tertawa karna jatuh cinta
Oh asyiknya

Dia jauh aku cemas tapi hati rindu
Dia dekat aku senang tapi salah tingkah
Dia aktif aku pura-pura jual mahal
Dia diam aku cari perhatian

Dia jauh aku cemas tapi hati rindu
Dia dekat aku senang tapi salah tingkah
Dia aktif aku pura-pura jual mahal
Dia diam aku cari perhatian
Oh repotnya

Jatuh cinta berjuta indahnya
Di pandang di belai amboi rasanya
Jatuh cinta berjuta nikmatnya
Menangis tertawa karna jatuh cinta

Oh asyiknya
Oh asyiknya
Oh asyiknya
Oh asyiknya

0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!