Monday, September 6, 2010

[my] 1st KadRayer

Korang ada dapat kad raya tak tahun neh? hahaha..bunyik cam blagak gler ek? Macamla dpt byk sgt kad raya...igt artis kew? hahaha. Tahun neh rasa carta cam sama cam thn lps. Dapat 2 jerk kad raya. hahaha... Ape bleh buat...xramai peminat. hakhakhak.


Aku juz nak kungsi ke hepy an aku...sbb dpt kad raya pertama tghari smlm. Dari sape? dari rakan alam maya aku...Kenal kat Dunia Blog, diteruskan ke FB dan jugak YM. Korang tgk lew kad yg dye bg...sgt chunel. mmg kad alam maya toi lew...hehe



Kadneh dilayangkan oleh Cik Dina neh link blog dye >>> Dina . Pomot sket...eheh! Terima kasih yerk. Dan ini adalah kad pertama yang aku dapat setelah dkt sebulan puasa. hahaha...nampak sgt aku xglemer...populariti dah menurun...dah xderk sape nak bg kadraya kt aku. hahaha...xpelew...at least ada gaks 2 keping kad raya yg aku terima. ngeh2!

Rasa2nya dua2 kad sampai pada masa yg sama kot...cuma kad yg sampai kt tapak tangan aku yg neh la...sbb dpt kt opis. Yang satu lg sampai kat rumah. Tapak tangan mak eden lew yg timer...bab neh den xbrp nak gomar neh...mak den bukak kad raya den. hahaha...xpelew...sebbek bkn posmen yg bukak...kalo posmen yg bukak...maw patah hati posmen tuh...wahkakakaka...perasan gler! Papepown...kedua2 kad yg diberi adalah istimewa bg aku sbb masih igt kt aku yg xberapa nak glermer neh. Eheks! Timer kasey banyak2 yerk! =) Muah3! hahaha

2 comments:

DiNa-DiaNa said...

yer...
ada kat sini...
malu..tulisan tangan sy di snap kat sini...

heheheheeeee~~

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

lew...nak malu mendenyer dik non
tulisan anda cantik n kemas.
i like! hehe

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!