Thursday, December 9, 2010

Tarian Cuti2 1Malaysia 2010

Ahad lepas 6 Disember, awal2 pagi suda bangun. Nama aku dah tersenarai pi "terkinja2" a.k.a berdansa kt Dataran Merdeka. Demam2 pown gagahkan diri pi sana. huhu...
Kalo ikutkan jadual kena ada kat Dataran pkl 5pagi. Tak kuasa aku auh...nak terpacak kt ctu awal2 pagi buta cenggitu. Aku sampai sana pkl 7lebey. Pi register dulu...pastuh amek makanan. Pewot lapo, tp alahai...makan pown rasa pahit. Nasi ayam rasa pahit...adoila. last2 mkn satay jerkla. tuh jerk yg rasa.

Lepas mkn...xjgk start lg. pi carik teh tarik plak. Lepak kt tepi kolam. Start pkl 8.30 xsilap. Dimulakan dengan ucapan Menteri Pelancongan diikuti dengan ucapan Isteri Perdana Menteri. Lepas perasmian...acara tarian dimulakan dengan Malaysia Truly Asia dan diakhiri dengan lagu Cuti2 Malaysia. Tarian cuti2 1 Malaysia tahun neh ada tambahan 1lagi tarian baru iaitu Elemen Siam. Tarian2 lain ada ubah sket2 jerkla. Aku xpenah pi training pown...hentam sajerkla. hahaha. Asalkan dapat keluar peluh. Aku juin satu round jerk. Pastuh aku terus balik. Maleh nak tunggu .cabutan bertuah dan acara2 lain yg telah dijadualkan. Ahad tuh byk program lain. Kenduri...kenduri...dan kenduri...tuh jerkla koje aku...xderk mende lain dah. haha
Tgk jerkla gambo2 kt bwh neh...yg cuwn xbrp nak cuwn sgtla...blehla tahan...kahkahkah =p


selenger...!
Staff BTeP yg paling awal datang. Cmerlangkan kami? hahaha

Tak saba nak menari kew Fana? Terjuper laks mmber aku sorg neh dr JPM
Bersama dengan dua "pelancong sesat" sorang dari India sorg lagi dr Burma. hahaha

0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!