Monday, May 16, 2011

Mee Rebus Ramli @Ipoh

"I'm coming home...i'm coming home...tell the world i'm coming home!" eheh. Pergh...! Sangat seronok bercuti lama...w/pown ada gangguan gaks tipon asik berdering2 dan aku terpaksa batal cuti tuk 1ari. adeh...tensen2! tp, xpe...walau kena g keje pown, hati agak senang...dan masih mampu senyum lagi. Moga ianya kekal hingga ke akhir hayat...InsyaALLAH! =)



Korang lapa tak? hahaha...neh soalan aku bg kat semua rakyat Malaysia. Aku juz nak promote satu tempat makan. Tapi, bukan kat KL arr...tp, kat Ipoh. Aku rasa ada penggemar Mee Rebus. Aku adalah salah seorang. hehe... Ok2. Mee Rebus Ramli neh kalo ikutkan ada byk branch...yang aku g neh kat Pekan Ipoh. Betul2 sebelah Gerbang Malam.


Mee Rebus Ramli neh lain dari yang lain sket...kuahnya tak macam mee rebus yg slalo aku makan. Slalonya gunakan kentang or keledek dan jugak daging kan...kan.. Tapi, mee rebus ramli neh kuahnya cam ala2 mee bandung gitew...kemerah2an. Tapi, rasanya sedap!



Kat Restoran Mee Rebus Ramli bukan jerk jual mee rebus semata2. Ada jugak jual menu2 lain, macam laksa, nasi ayam, chicken chop dan harganya berpatutan.




neh model JJCM aku. hahaha. Pn.Riena: "Jemput makan!" hehe


So, kepada korang2 semua expecially pelancong dari luar mahupown dalam negeri, kalo dah sampai ke Ipoh tuh jangan lupa pekena Mee Rebus Ramli ok. Mesti maw! hehe~


2 comments:

shieraa said...

wa pun suke mee rebus..huahuahuhau

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

kekeke...nnt blk kedah singgah ipoh pekena mee rebus ramli noh....hikhikhik

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!