Monday, May 2, 2011

One lovely blog award

Pergh…! Suda lama tak dapat tag. Hehe…thanks a lot untuk K.nina a.k.a K.ibut –my kakak tersayang…yg vogue a.k.a malatop gitew…kerna sudi men”tag” deq lala yg semakin chumelnyew neh. Hehe *perasan lebey




Hohoho…dapat award neh kena citer serba sedikit tentang diri yerk? Erm…ape nak citer yerk? Sebab saya neh xreti describe diri sendirik camnew. Eheh! Tapi, xpe…saya tuleh serba seidkit atas penilaian dan pemerhatian kawan2 saya yerk…yang pernah saya dengar. hehe



• Macam k.nina jugak…saya juga suka laut, pantai, bunyi ombak…dah beso2 neh jerk sukanya…dulu masa kecik2 saya sangat penakut dengan air laut. Haha…takut lemas (sbnrnya..ada citer disebaliknya…eheh!)
• Kalo tensen…benda pertama yang aku carik adalah Coklat. Coklat pebret aku “Cadbury Hazelnut” Kalo x pown…coklat dalam balang sebijik2 tuh pown layan jugak…janji ada kacang hazel. Haha…dapat Mcflurry oreo pown sedap gaks…layan!
• Kawan2 saya kata, saya neh kuat berahsia a.k.a perahsia. Eheh…betulkah? Rasa cam tak jerk…hahaha…tp, kekadang rasa cam yer…betullah kan…tak semua benda leh cerita kat orang lain kan? Kan? Yang jelas, aku neh pemendam kowt…agaknyer la. Hehe… tp, orang pemendam neh bahaya kan…leh jd pendendam. Huhu…ngeri! Silalah hati2 dengan saya. Hahaha :p
• Suka tengok citer hantu…tapi lepas tuh terbayang2 muka hantu tuh. Hahaha…takut tapi nak tengok jugak. Dan perkara pelik, slalo orang kalo takut tutup mata or tutup muka,,,tapi aku tak, aku tutup tinger mata bukak tengok hantu tuh. Hahaha. Camno tak terbayang2. kekekeke


Okiesla…aku juz nak tag kawan aku yg sorg neh. Cik Puan Kikin. Tapi, kalo ada kengkawan yg lain nak wat tag neh..bleh jerk. Amatlah dialu2kan. Tarak jadik hal. Eheh!


Kepada yang maw wat tag neh…bila aura kerajinan dah datang nak jawab tag ni nanti, sila2kanlah….
• copy image award pada entry baru korang
• buat link pada aku/ahkak/adik manis ni yek :))
• senarai apa-apa cerita pasal diri korang sebanyak 7 perkara
• tag la 15 blogger lain *kalau korang nak la - ini bukan paksaan..nama pun tag just for fun kan?*
• sebab korang pilih blog yang tersebut



♥ lots of love ♥
~Cheq LaLa ~

2 comments:

Chempaka Aurora said...

tengs deq lala kerana sudi terima award itew, muahs.Yeay..nanti leh g laut sesama lah yek.. :-)

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

hehe...bleh jerk k.ibut. lama xmandi laut neh. hik2

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!