Wednesday, December 28, 2011

Aku Jatuh Cinta (Cinta Farhat.)

Perasan tak sejak dua menjak tiga menjak empat menjak neh..aku asik update buh lagu jerk kt blog aku neh. ha2...dah mcm blog carian lirik lagu jerk aku rasa. hik2...jgn marah ha wahai pembaca blog aku yg setia dan budiman..nanti2la aku update story-mory yerk...aku da wat schedule da siap2...tunggu jerkla...tiba tarikhnya dan masanya ia akan keluar secara otomatik. Tak semua arr...ada gaks yg aku dah siap taip, tp aku tak post pown...malas arr...biarkan jerk dlm neh dendiam. Biar simpan dalam hati lubuk sanubari. wawawa...muntah! :p

Eh, eh...ada tak dikalangan korang yang sker menonton Slot drama pepetag kat TV3 tuh? Sebelum neh aku fanatik gler dengan drama Soffiya...skang neh da kemaruk dengan citer yang slalo jerk wat darah aku mendidih.. riso gaks kena darah tinggi aku neh kang gara2 tgk dram Tentang Dhia Dan disebabkan drama neh jgkla...aku tertarik dengan salah satu lagu dari drama neh...Baru jerk petang semalam dengar. Best banget! Serius terasa cam terjatuh chenta lagi untuk 289kalinya...ha2...mesti ada yang menyampah dengar ayat aku neh kan? Pada yg rasa2 nak termuntah baca ayat aku neh...nampak tak belah atas sekali...ala belah kanan atas skali tuh..ada tanda X kan? klik jerk ctu...abeh celiter mah...hak3:p

Kepada yg masih setia nak baca pembebelan aku neh...meh2 layan lagu kat bawah neh by Norman Kamaru. aku pown xkenal dye neh sape...xpe..abaikan psl penyanyi neh..yg penting...aku sker lagu Cinta Farhat yg dye nyanyikan neh...jum layannnnnzzZZZ...!~




CINTA FARHAT - NORMAN KAMARU

Aku jatuh cinta lagi disaat ku punya cinta
ajari bagaimana memulai hubungan ini

Aku jatuh cinta lagi disaat kau punya cinta
kau dan aku sama sama ada yang memiliki

Haruskah cinta lagi antara kau dan aku
cinta ini tak melepas cinta yang lainnya
harus cinta terbagi antara kau dan dia
cinta tak mengakhiri cinta yang pernah ada


0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!