Monday, January 2, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Selamat Tahun Baru 2012 semua! Alhamdulillah kita sudah pown melangkah ke tahun baru, hohoho..umur pown suda baru. Uhuk2…*tersedak plak. Eheh! Tp, xpe..blom genap lg..so, maintain muda okies. Ngeeee *perasan. :p Permulaan tahun baru yang wat aku senyum sampai ke telinga. Alhamdulillah…harap senyuman neh kekal sampai hujung tahun dan tahun-tahun seterusnya hingga akhir hayat…InsyaALLAH (tolong AMINkan tuk sy yerk…AMIN dgn ikhlas…lalalalalala)

Azam tahun baru…macam entry aku sebelum neh la…bak kata pepatah “Buang yang keruh…ambil yang jerbih” Tak pown… “Patah tumbuh, hilang berganti” wawawe…tersangatlah poyonyew ayat daku neh. *muntah ijo! :p

Tahun neh tak bleh nak main2 dah….dok dendiam…(selama neh aku xleh dok diam kew? Kekeke) Kemungkinan besar aktiviti social aku akan dikurangkan….ngeh2. no more skandal-mandel yerk cik lala (eh, selama neh aku neh ramai skandal kew? Hak3…mmg sungguh perasan :p) Maksud aku bkn takleh langsung hang out…bleh kana jerk..tp, kurang sedikit. Harap camtuhla…neh adalah paksaan untuk diri sendirik. Huk3.

Permulaan tahun baru neh jugak, jum layan lagu kat bawah neh..he3…sebelum aku post lain2 entry dan cerita2 terhangat dipasaran. Hiks~ Akhir kata untuk entry arineh...

"Aku maafkan kamu
Tak perlu kita bertemu
Cukup kau tahu
Yang aku
Maafkan kamu
Tolong teruskan hidup
Jangan sebut namaku"




Gadus Seperti Aku by Shila Amzah

Memang takkan ada gadis seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang takkan ada gadis sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang takkan ada gadis seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak

Memang takkan ada gadis secomel aku
Tapi yang lebih comel banyak

Maka tak perlu pujuk rayu itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku mahu belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak bisa mendua

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu


1 comments:

^^CHenTa^ said...

hehheh selamat thn baru jugak..
umo po baru jugak kan..hahaha
tape.. yang pentinggg hati mau muda jugakk ..wakakakaka

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!