Monday, April 2, 2012

Mac School Holiday

Neh story last month. Cam biasala...bler tyme cuti sekolah, aktiviti utama aku ada wedding...wedding...weding...w/pown aku bknla mak andam, wedding planner or mak pengantin...aku diwajibkan menghadirkan diri walau kat mana pown aku berada. (hahaha...bajet retis la aku neh *muntah ijo :p)

Minggu pertama cuti sekolah...aku dah mula terbang melayang2 ke Penang untuk ke wedding Programmer BTM dgn ex-supervisor aku kat Permatang Pauh. Kami stay kat Rainbow Pradise Hotel kalo xsilap nama hotelnyew dekat2 dgn Batu Feringhi. sebab malam tuh kami nak jenjalan kt Pasar Malam dan nak borong DVD yg sangatlah murahnyew...hik3.Sok, lps check-out baru gerak ke permatang pauh. So, malam tuh sblm ke pasar malam kami juz lepak kt Thai House kat dalam Gurney Mall...da lapar sgt tyme neh...sambar jerkla makanan apa yg nampak dpn mata. hu2










         Muka Kelaparan...hahah









1. Carbonara Spageti
2. Laksa Thai
3. Pineapple Fried Rice
4.Tomyam Fried Rice
















        Pengantin wif BTM staff & ex-BTM










Pengantin wif Geng Biru



Minggu seterusnya, attend my schoolmatenyer enggagement kat Sg. Buloh. Cam xcayer la plak dah bertunang dah rakan segusip aku sorang neh. Bertunang pown bkn dgn org lain...dgn dak sekolah aku gaks...sekelas laks tuh. hahaha... Tuh arr...dulu ko beria2 kater xmo dak sekolah kunun...pastuh ngater aku kan? kan? skang...hamek kau! Tulah taw x?! haha...Takpe...tuh namenyer jodoh...dah tertulis kan...Tahniah la tuk kamu berdua. Aishhhh...aku da tgl sensorang kew neh? Nampaknyew aku bergusip sensorang la pasneh...hahaha...teeeeeetttttt... :p









Sarung cincin bkn supering ok?! :p













1. Main cak2 *amek aura...haba dan segala berkat yg ada...akakakakaka :p
2. posing maut nmpak :p
3. salam...jgn xsalam yerk makcik
4 Da selamat jadik tunangan orang daaaa...








Da next day, attend jiran lama umah aku nyer  weddig laks kat Precint 8, Putrajaya. Sonok sbb dapat juper baby Qeesya Sofeeya, adik Nuryn yg mak aku pernah bela dulu. Chumel dan tecik banget! Aku nak try dukung..tp xbrani sbb tecik sgt...gewam laks.









1 wif pengantin
2. wif dak kecoh...meera
3. wif nuryn & qeesya
4. Qeesya Sofeeya









Mintak maaf kepada jemputan2 yg lain sebab xdapat hadirkan diri atas sebab tiada kesempatan masa. Apa2pown, aku nak ucapkan TAHNIAH pd semua yg menjemput aku dan pd semua yg melayari alam baru...Smoga Bahagia hendak-NYA....InsyaALLAH =)


0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!