Friday, July 20, 2012

One lovely blog award

Terima kasih Kak Nina untuk anugerah blog ini. Hehe… Ini adalah tag pertama untuk tahun 2012. Dah lama rasanya kot tak buat tag2 price tag-jessie j neh. Hak3…ups silap! Eheh


Ouh? Kalo ada tag mesti kena jawab soalan ek? Kalo tak jawab, tak boleh ker? Ki2… Okiesla, jum jerkla baca. Layankan ajerk yer…

What is your favourite dessert?
Aku neh bukanlah penggemar dessert sangat pown. Tapi, kalo dibagi, makan jerkla. Kalo aiskrim memang aku tak tolak. Hik3. Puding Caramel suka buat & suka makan. haha Triffle…aku suka buat tapi tak berapa suka makan. Bagi orang makan xper..he2.

When you're upset, what do you do?
Sedih jerk kot…airmata bergenang jerk xjatuh2. (cam xderk perasaan kan? Kunun2 jiwa kental arr tuh. ceh!) Kalo dah sedih sangat, baru arr nak menitis air mata tuh. Tak pon layan perasaan g karok pastuh tido jerkla. Tapi, aku neh jenis suka fikir-fikir kenapa benda tuh jadi? Akhirnya…kepada DIA jugak aku mengadu. Itu adalah yang paling2 penting. J

What was your favourite pet?
Erk?! Soalan neh tak usahlah ditanya pada aku. Sebab…sebab…sebab…teeeeetttt….jawapannya selepas ini. Hahaha (memang aku xkan jwb sampai sudah.Sekian.)

What do you prefer to wear, black or white?
Op koz arr BLACK! Kan Hitam itu Menawan…ha2 poyo! Tapi, aku mmg sker hitam pown dari putih sebab putih tuh cepat kotor (mak aku cakap).Tp, walau apapown…Putih itu adalah Suci.

What is your biggest fear?
ALLAH S.W.T.

What is perfection to you?
I prefer for this quote… “You don’t need someone to complete you. But, you only need someone to accept you completely” Tapi, walau macammana pown, Allah S.W.T itu adalah yang paling Sempurna.

What is your attitude mostly?
Aku tak reti nak nilai diri sendiri sebenarnya. Kang kata puji diri sendiri plak. Tapi, kekadang aku rasa macam aku neh terlampau baik sangat kot sampai orang selalu ambil kesempatan dan pijak kepala aku yang aku sendiri tak nampak. Wallahu ‘alam…

What is your guilty pleasure?
Baju. Palazzo. Kasut. Tudung. Handbag. Kerongsang. Pearl. Semua2 arr...hahaha


Now I would like to pass the award to :

Sesiapa sahaja yang nak buat tag neh. Dialu2kan ambil tag ini
Terima Kasey. :)


0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!