Monday, July 2, 2012

Restoran Saba, Cyberjaya

Salam u olls...! last week, aku ke Restoran Saba, Cyberjaya menikmati hidangan Nasi Arab. Aku rasa, ramai yang dah pernah makan kat sini. Aku baru jerk berkesempatan nak gi tyme weekend. Walaupown bulan Jun neh adalah bulan STRESS aku (sampai ke hari neh pown rasa lg keSTRESSannya...hu2) Tp, Alhamdulillah...bulan neh rezki lebih sket dan aku dah berniat nak belanjer family makan sekaligus celebrate besday enceq pak yeop yg dah terlepas. hehe...mahap, lmbt tp xpe..."makcik lynda" dah banjer dulu dah awal2. ki2

Memandangkan aku dah berniat nak ke restoran saba, cyberjaya...makanya aku dah siap plan awal2...memandangkan 30 Jun lepas launching Floria 2012...so, kami ke Floria dulu petang sabtu tuh...sempat arr posing2 dulu...dah penat berjalan baru g mentekedarah nasi arab plak. haha :p

Inilah dye perkarangan pintu hadapan Restoran Saba, Cyberjaya yang terletak di CBD Perdana


Seperti yang korang tahu, restoran neh adalah pemilik seorang warga Yaman yang sudahpown bermastatutin di Malaysia selepas sahaja berkahwin dengan warganegara Malaysia. Restoran ini beroperasi sejak Jun 2007 dan keseluruhan menunya adalah dari Timur Tengah.


Jum Pilih Menu..!!!




Antara menu yang kami pilih....

Chicken Khabsah
RM 10 (kecil)
RM 15 (Besar)

Grilled Chicken
RM 12

Chicken Kebab
RM 15

Lamb Kebab
RM 17

Mushroom Cream Soup RM 7
Puding Caramel RM 3

Manggo Juice RM 8


Alhamdulillah...kenyang & licin! hik3

Neh total bil...untuk 6 orang makan...


Komen aku mengenai makanan kat sini, bolehlah...nak kata sedap sangat tuh xderkla sedap sangat pown macam yang kengkawan aku cakap tuh...Tp, xcuba, kita xtaw kan? So, cuba jerkla...lain orang, lain tekaknya...dan lain rasanya...kalo nak compare...sedap lagi Mr. Kabab kat Diplomatik tuh kowt...hik3 Tp......korang2 jangan xpegi plak restoran saba neh...try dulu, dan rasa sendiri. Mungkin kena pada tekak korang kowt...eheh! Jangan lupa, restoran saba neh sudah ada branch kat Setiawangsa jugak selain di Cyberjaya. Jangan lupa pegi...selamat menjamu selera...! ^_^

Waktu Operasi

Suite 4800, 0-2, Tingkat Bawah, Blok A1,
Jalan Perdana, CBD Perdana
City : Cyberjaya
State : Selangor

Tel : 03-8320 2544


4 comments:

ezz wan said...

mr.kabab?x sedap langsung!!!

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

2 nasi yg berbeza
nasi beriani dan nasi arab
so, rs yg berbeza
dan lain org lain lidah lain citarasanya

amir zahari said...

nak kena try pergi ni.. ramai kate teringin nak pegi sana..^__^

perubatan di luar negara said...

Mr Kabab mmg tak sedap lansung.. saya duk kt Presint 14 dpn presint diplomatik pun dtg Saba kalau nk mkn nasi arasb
Padahal Mr Kabab dpn umah jer...

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!