Sunday, July 22, 2012

Sakit


Kucing pown sakit jugak ker?


Assalamualaikum semua, puasa tak arineh? Hehe… Aku sebenarnya dilanda keboringan sebab dah seminggu aku dok kat umah, berehat. Kenapa? Sila baca tajuk kat atas tuh yer…hehe
Bulan neh saja, memang dalam sejarah hidup aku arr sebab aku sebelum2 neh memang jarang amek mc ataupown cuti rehat. Kalau ada hal yg urgent or demam dan xlarat g keje baru aku mc or cuti.

Memang dalam sejarah hidup aku jugak arr kan aku diberi cuti berehat kat rumah sebab kesihatan yang tidak mengizinkan. Sakit apa tuh biar jadi rahsia aku. Tadi last check-up aku dengan doc…Alhamdulillah beransur pulih, dan

sok aku dah boleh start bekerja semula. Yeay!
Sepanjang aku dok umah neh, banyak jugak entry2 yang aku dah update. Kalau korang perasan arr kan…tuh baru sket jerk yg aku dah post…ada lagi dalam peti simpanan yang aku xpost lagi. Semuanya dalam scheduled. Tunggu jerkla…kalo aku rasa aku nak post, aku post. Kalau tak, biar jerkla berlapuk dalam tuh. Hehe…

Tapi, tuh arr…saket2 pown aku sempat lagi dok ketuk papan kekunci urup2 kat lappy aku neh. Ini semua sebab keboringan aku dok kat umah. Neh baru seminggu. Belum lagi sebulan, setahun, bertahun-tahun…dan belum lagi kalo aku dah kawen. Buatnya laki aku kata “tak payah keje, jadi surirumah sepenuh masa” maw aku jadi tenggiling menyerupai gaban kat umah kot. (**tenggiling** sbb bergolek2, **gaban** sbb slalo org ckp “boring tahap gaban”). Sesuka aku jerk kan? :p

Erm…persiapan raya dah siap ker? Haha…b
aru 3 hari puasa dah tanya pasal raya yerk? Hik3. Okiesla…aku dah xtaw dah nak taip apa dah. Takat neh jerkla… Sok aku masuk opis semula…konpem atas meja aku keje menimbun2 menanti aku. Harap tak membebankan aku tuk siapkan semua keje yg pending tuh. Hu2. Kang maw cuti lg aku…lgsung xdpt cuti raya plak kang. Naya2! Hik3. Okiesla…selamat berpuasa utk arineh..selamat menunaikan terawih dan jugak selamat berbuka puasa petang nnt. He2 :)

From [my] Heart:
Terima kasih kepada kawan2 yang mengambil
berat tentang saya. Terima kasih pada my bestfren & sahabat yg jauh dimata atas nasihat dan caring kalian. Jasa korang amatlah sy hargai. Semoga Allah saja dapat membalas jasa kalian semua. InsyaALLAH.

Sesungguhnya sakit itu penyembuh dosa-dosa kecil

0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!