Tuesday, July 10, 2012

Telenovela Pebret

Sejak dua menjak tiga menjak neh aku asik dok melekat kat depan tv jerk. Tetiap hari, tetiap petang, tetiap malam. ha2. Aku dah jadi addicted pada tv, Mana tak nyer...dah ada macam2 drama bersiri best2 kat tv...so, tengok jerkla. Sebelum2 neh aku xderkla heran sangat nak tengok tv...tp, skang neh tak bleh nak missed langsung ok..kena & wajib tengok...kalo tak, rugi. hahaha


1st drama bersiri yg wajib aku tengok tetiap hari selasa hingga khamis adalah AMEERA.Antara sebab aku nak tengok citer neh sebabnya...aku sker Rita Rudaini. hik3 Pastuh tgk iklan citer neh cam best & menarik jerk...makanya...aku tengoklah. Sanggup Sanggup aku sengkang mata semata2 nak tengok citer neh...kalo terlepas dan xdpt tengok...aku akan tengok kat tonton selepas setengah jam citer neh abes. hahaha...(sila jgn tiru pe'el saya neh...xbaik untuk kesihatan) :p

Dejavu Di Kinabalu...satu lagi citer yang memang tetiap hari wat aku ketagih nak tengok. Kalo boleh aku nak tetiap hari disiarkan kat tv. Citer neh cam ala2 drama korea sket...mungkin sbb tuh kot aku sker tengok...tambah2 plak bler tengok drama neh rasa terawang2 rasa cam tengah baca novel chenta yg penuh dramatic. waaaahhhh...gitew!

Tengok tulisan berdarah neh cam menakutkan kan? haha... Dah meman citer seram pown... Neh pown citer pebret aku...tetiap hari khamis mlm jumaat pkl 10 mlm, aku tengok sensorang depan tv. Memangla seram..tp, aku nak tengok jugak...sebab Waris neh sambungan dari citer sebelum neh Kekasihku Seru. Seram weihhh citer neh...bg aku arr...sbb bukan senang nak tgk hantu lelaki dan kacaks...hahhaa ala2 vampire gitu! keh3 :p

Kesemua drama diatas neh dari stesen TV3. Bagus betoi kan tarik semua orang dok melekat kat umah...sampaikan aku sendirik pown nak kuar deting ada had masa sebab xnak ketinggalan satu episod pown citer neh...(Rasanya xpentingkan diri pown...ada jgk termissed...tgk tonton...hik3) Kesemua drama kat atas neh aku xsabar nak tunggu klimaks & tamat. hik3

Ape2pown...Selamat Menonton u ollssss...!!! ~_^



Nota Kaki: Saya RINDU seseorang yang jauh di MATA tp, dekat di HATI ^_^

0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!