Tuesday, October 30, 2012

KILLINEY, Kopitiam

 Salam & hye to  all da viewers & reader! he2. Akhirnya dapat jugak wat acara jalan2 cari makan, w/pown xcukup korum. heh! Takpe2...next plan ok?! hihi


Korang pernah dengar Killiney Kopitiam tak?  Aku rasa ramai yang taw kot... Tp, aku 1st tyme dengar & pergi. Itupown, aku juin 3orang kakak2 neh g makan...haha (yer...sy masih adik2 lg :p) kat Galleria PJH, Putrajaya.

 
Killiney Kopitiam @Galleria PJH, Putrajaya


Selain di Galleria PJH,  Killiney Kopitiam neh ada jugak di Damansara Uptown, Kota Damansara, Setia Alam Shah Alam, Bukit Bintang dan juga di Kuala Terengganu. Kinniley neh jugak terdapat di negara luar seperti di Indonesia, Singapura, Hong Kong dan juga Australia.

Konsep Killiney neh..sama macam kopitiam -kopitiam lain jugak. Dan menyajikan menu2 yang serupa seperti Kopi & Teh, Roti Bakar, Mee Siam, Asam Laksa dan jugak Kari Ayam. Selain tuh jugak, makanan western jugak disediakan.

 
Buku Menu

Ok, dah tengok segala macam menu dan jugak harga kan? Kat bawah neh menu2 yang kami santap
.

Rossele with Laici

 
 Chicken Chop

Fish & Chip

Potong jangan  tak potong

Aaaauummmm...!!! :))


Tak pandang kiri kanan dah orang tua neh...haha


Neh sebenarnya stater kami, tapi sebab lambat sampai...so, jadi dessert ar...Sengkak Pewot!


Okiesla...kepada sesaper yang suka makanan dan duduk santai2 kat kopitiam tuh boleh arr menjamu selera kat Killiney neh di tempat2 yang berhampiran dengan korang yerk. Selamat menjamu selera u'olls!~ :)

6 comments:

Anonymous said...

Errr... Dlm tesco scott garden pn ada jugak! :)

veron goh said...

Im veron from Killiney Kopitiam Management HQ, Kindly please provide your contact ?

veron goh said...

Or u can email me , veronica_killiney@ymail.com

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

hye m.s veron..
I already send an e-mail to u juz now. tQ :)

alex said...

baru semalam pegi
sgt sgt sgt mengecewakan
order nasi lemak ayam rendang, sejam baru sampai ntah tukang masak buat ape dalam 2
bile sampai, ayam kedekut gile, hanye ade 2 ketul je, pastu bahagian leher dan tulang rusuk
mmg sakit ati, aku panggil sorg budak die aku byr 9 ringgit dpt ayam ciput cmni???
pastu br die ckp ayam rendang da abes n die bg ayam kari yg tawar
peh ade juga org meniagae cmni, kalau da abes 2 bgtau jela da abes xyah la bg org mkn tulang
da la service teruk sgt2 teruk
aku mmg xkan mkn kt sini lg selame-lamenye

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

,r. alex ...kenapa emo sgt kt cni? u emo2 kat cni pown tarak guna maaa...sbb ai bukan pemilik killiney neh pown..hak3. better u wat komplen kat klliney neh terus lg bagus hokey.
maybe ms u g tuh nasib xmenyebelahi u....dan utk pengetahuan u jgk...tak semestinya semua tmpt mkn yg nmpak cantik tuh servicenyer ok...dan jgk tmpt yg nmpak expensive tuh layanannya ok jgk kan...so, dr u bengang2 n sakit ati kat entri i neh better u mai jerk manager killiney neh terus..disini bkn tmptnyer...wrong place hokey... :)

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!