Thursday, January 17, 2013

Sastera Kupu-Kupu

Salam semua...!!

Aku pasti ada diantara korang yang mengikuti drama bersiri kat TV3 setiap Isnin - Khamis jam 7 petang. he2..termasuklah aku jugak. Seperti yang korang semua tahu kan citer drama neh diadaptasikan dari Novel Setia Hujung Nyawa. Maybe sekarang neh trend semua drama dipetik dari novel gamaknyer. Dah xderk idea dah kot pengarah2 drama kat tv neh gamaknyer...hu2. Sekarang neh aku dah menggila tengok drama neh...al-maklumlah Adam & Hawa pown dah abeh kan. Sehangat Asmara pown blom start lg. Tapi, cam biasalah...aku memang sker tgk bler dah tengah2...xsker tgk mula2...keh3. Tak kesahla...aku semenjak dua menjak tiga menjak neh asik terjebak dgn drama bersiri plak...Dah arr arituh sakit hati tengok ending Drama si anak Maembong tuh berlakon tuh...huhuhaha...ala...citer Cinta Itu Milikku tuh..ntah camner aku leh terjebak ntah tgk citer tuh sampai ke sudah...ending plak ntah hape2...Memang menyesal tengok hokey...huh!

So, sekarang neh tengok citer yg diadaptasi dari novel lg bagus jugak rasanya...at least, kalo dari novel  neh dah tentu2 ada ending...Happy Ending avril lavigne gitu...haha. Kalo rasa2 xsabar nak taw ending citer Setia Hujung Nyawa neh…leh g baca novel terus hokey...hik3. Aku xnak citer...nnt xsurprise arr...keh3. Yang pastinya citer neh sgt chumel hokey...sweeeeettttt jerk tengok. eheh. Dan sker dengar lagu2 dalam citer neh...ada 1 lagu tuh aku sker dengar...ala2 chumel...tajuk Maafkan Aaku. hehe...chumel!

Memandangkan sekarang neh adegan konflik antara ersalina dgn Zain...so, lagu kat bawah neh asik berkumandang...best plak dengar...sedey...tp, xkenal penyanyinya sape. hu2...layan jerkla yerk...




Sastera Kupu-Kupu - OST Setia Hujung Nyawa

Betapa kelam buat aku tak termampu
Di manakah mentari
Yang dahuli disisi

Betapa kejam bila sayapku kau patah
Tubuhku pun melemah
Diriku pun merebah

Sakit ini
Adalah Setia yang tak pernah kau mengerti

Berharap kasih moga engkau mampu memahami
Walaupun bukan sekarang
Bahagia menjelang

Berharap kasih moga engkau mahu untuk bersama
Andai musim pun berubah
Dirimu kan datang

Aku si kupu-kupu
Hinggap di kuntum hatimu






0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!