Monday, February 18, 2013

Happy turned 6th Birthday Bash Nuffnang!




"Hepy Bezday to u...
hepy bezday to u...
heppy bezday to Nuffnang
Hepy bezday to u...!"

(Nyanyi ramai2 hokey...^_^)


**BUNGA API + MERCUN PAPAN**






Happy turned 6th Birthday Bash Nuffnang! Sudah 6 tahun rupanya Nuffnang neh...seusia arr dengan aku jugak...hik3...perasan jadi dak tecik yerk? Ok, sebaya dengan usia perkhidmatan aku kat tempat kerja aku...sama2la kita berusia 6 tahun. eheh. Dan aku mula terjebak dengan nuffnang dan dunia blogger neh pown setahun selepas tuh...so, usia blog aku dgn nuffnang neh juz setahun jerkla beza. hehe




Neh gambar kenangan yang semmpat di snap kat Office Nuffnang baru2 neh. ^_^ *wink*wink*

Sempena sambutan majlis ulangtahun Nuffnang yang ke-6 pada tahun 2013 neh, pihak Nuffnang telah menganjurkan satu contest kepada semua blogger serta memberi peluang kepada semua blogger untuk memilih lagu-lagu kegemaran untuk  diputarkan pada majlis tersebut nanti yang akan berlangsung pada 2 Mac 2013 ini.

Dan disebabkan itu, saya dengan ini memilih 5 buah lagu yang  best dan rancak dari penyanyi2 popular kegemaran saya. 

Inilah lagu-lagu pilihan saya dan harap lagu-lagu pilihan saya ini dapat diputarkan pada majlis tersebut nanti. hehe







1. Move Like Jagger - Maroon 5
2. On The Floor -  Jennifer Lopez
3. Smile -  Avril  Lavigne
4. Looked Out Of Heaven - Bruno Mars
5. Beauty And A Beat -Justin Bieber

Dan selepas memilih lagu-lagu pilihan di Deezer.com, haruslah disebarkan kepada rakan2 serta di share kan ke Facebook dan jugak Twitter untuk korang dengar dan juga sebagai menepati syarat peraduan neh.














Okiesla dah siap pown pemilihan lagu2 serta tertunailah sudah syarat2 yang diperuntukkan oleh peraduan ini. Saya harap lagu-lagu pilihan saya terpilih dan dapat diputarkan pada majlis tersebut nanti dan juga saya terpilih untuk menghadiri serta memeriahkan majlis ini nanti.hehe...InsyaALLAH...^_^









Kepada kawan2 yang nak join contest Nuffnang 6th Birthday Bash!  neh jangan segan silu post entry dan ikut syarat2 yang telah ditetapkan oleh pihak Nuffnang neh okies... Mana taw kita sama-sama terpilih dan boleh bergathering kat Majlis neh nanti. hehe.. Okiesla...selamat berpesta u'olls...! ^_^






0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!