Tuesday, February 12, 2013

MeatBall @IKEA Damansara

Salam semua…

Aku asa ramai yang pernah dating dan membeli belah kat IKEA, Damansara untuk beli barang2 kelengkapan rumah. Sebab kat sini cantik2…moden2…dan harga pown berpatutan. Pastuh plak besar…ala2 gudang gitu. Selain dari pemes sebagai tempat memberli belah barang2  kelengkapan rumah, kat IKEA neh jugak femes dgn MeatBall dan jugak Karipap Besar. Eheh. Dan semestinya tujuan aku ke IKEA neh pown sebab nak pekena Meatball semata-mata. Hik3





IKEA Damansara betul2 sebelah The Cure





Kalo nak pekena Meatball kat IKEA neh kena banyak bersabar sket la yerk...sebab teramatlah ramai orangnya punnnn....So, kena beratur panjang...hu2







Menu2...boleh pilih...


Perghhh...sedapnyerrrr!!!


 Neh troli IKEA...Tupperware tuh pown  beli last minit kat IKEA...kena tapau sebab tempat duduk taak...ramai orang. hu2

untuk pengetahuan u'olls...kalau nak tapau, kena bawak bekas sendiri ok...xdak dibekalkan plastik or apa2 bekas untuk tapau. huk3


MeatBall...berapa bijik maw? 10? 20? hik3


 Macam2...ada...




Ayam muda katanya...jangan salah tafsir plak yerk...haha




Kalau makan kat situ...camneh rupa dye



Kalau tapau...camneh arr rupanya...hik3
wat keje nakal sket...makan kat dalam panggung sambil tengok Husin, Mon & Jin Pakai Toncit buat yang keberapa kalinya...haha #takdokojo




Neh ler dye karipap besar IKEA...Sedap & pedas.


Sebona eh...picture2 kat atas tuh ada yang aku baru snap baru2 neh..dan ada yang aku snap lama dah...tapi, baru la neh berkesempatan nak hapdet. Kira ok la kan...dari xderk...keh3. 

So, u'olls yang teringin nak makan MeatBall yang sedap lagi mabellessssss...boleh arr serang IKEA Damansara neh okies...Selamat Menjamu Selera u'olls...!!


0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!