Monday, February 11, 2013

Mr. Kabab & Briyani, Putrajaya

Salam semua...! (sleeq...hik3)

Hari neh nak hapdet citer yang lama berkurun aku tak hapdet2...baru arineh berkesempatan menghapdetkan keblogan keentryan ini. hu2. Sebenanrnya....aku terlupa nak hapdet...padahal dah berapa banyak kali dah mentekedarah kat sini. hu2. Yang keberapa kali ek aku pernah makan kat sini ek? Ek? Pertama…dengan tuttttt…kedua dgn tetttt….ketiga dgn tittttt…(haha…byk nau sound effect) Tp...tp...tp...pic2 kat bawah neh yang sempat aku snap masa g dgn family aku tahun lepas...(aiseh...lama x?) hu2



Inilah dye perkarangan Restoran Mr. Kabab & Briyani (Makanan Tradisi Arab & Pakistan) yang terletak di Precint Diplomatik, Putrajaya. Restoran neh ada 3  pintu xsilap...besar hokey...

Kat bawah neh plak antara menu2 yang korang boleh pilih...pilih...pilih...jgn xpilih! harga pown berpatutan.












Bawah neh plak antara menu2 yang kami order...



PURI with DAL (sedap wooo...TERBAEKKK!!!) -aku punyer
RM 5.00 sahaja






3 Jenis Nasi Briyani yang berbeza namanya...salah satu tuh lauknya daging kambing...tuh adik bujang aku arr punyer menu. hu2
Aku dah tak ingat apa nama menu yang dorg pilih.... hu2...nnt rujuk kat pic2 menu kat atas tuh eh...hehe





yang neh adik pompuan aku punyer menu...yg neh pown aku xigt ape nama menu yang dye pilih...adehla...nampak sangat dah lama xhapdet...lupa suda...hu2




 Haaa....yang neh aku punyer lagi...semestinya aku ingat
Tandoori Roll Kebab -RM 6.00 sahaja



 Alhamdulillah....licin & kenyang suda kami santap...hik3



 Okiesla...dah terliur tengok menu2  kat atas tuh? hehe...So,kepada penggemar2 nasi briyani ker Kebab ker Poori ker...bolehlah datang berkunjung kat Restoran Mr. Kabab, Precint Diplomatik Putrajaya neh k. Sebab makanan2 kat sini sangatlah sedap dan harga sangat berpatutan. Tak terlalu mahal...dan tak terlalu murah...ok la...sedang elok. heh. Kat bawah neh aku sertakan alamat...Senang jerk nak cari...sederet dengan Bank Rakyat dan jalan nak ke Jabatan Imigresen.



No.42,44,46, Jalan Diplomatik 3/1,
Presint 15,
62050 Putrajaya




BON APPÉTITE...U'OLLS! ^_^

2 comments:

Mohd Hafiz said...

kalau bungkus bawak balik harga sama ke??

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

xsure la plak...sbb xpenah bungkus pown..hehe
sama kot harganyer rsnyer..hu2

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!