Monday, March 11, 2013

Nasi Ayam @Pinggiran Putra, Putrajaya


Salam semua...

Ini adalah entri berhabuk dan berkurun jugakla pengambilan masanya untuk dihapdet. Gambar dah siap di draft…tp, entri tak ditaip2 jugak. Aissshhh…memang betoila sindrom “M” neh berleluasa dengan pesatnya…aku ingatkan sekarang neh musim virus “CB” jerk…sindrom “M” pown sama jugak. Hu2…xdapek den nak nolongnyer…

Stop pasal penyakit “M” itu okies…kita semarakkan sindrom “R” semula…yeah! Yeah!






Cerita aku arineh adalah review tempat makan kat area Pinggiran Putra, Putrajaya…pekena Nasi Ayam yang sedap katanya disini.

Lokasinya? Dah tentulah kat Taman Pinggiran Putra tuh…kat Putrajaya ler…betul2 berhadapan dengan shoplot kat situ. Alamat penuh, aku xderkla plak…hu2




Inilah dye Nasi Ayam Biasa RM 4.50
Nasi Ayam Black Pepper RM 5.00





Nampak macam sedap tak?
Memang sedap pownnnnnn...
neh Air Jagung.
TERBAEEEKKKKK...!!!!


Masa memula aku dok bayangkan air jagung neh air jagung biasa arr...yang warna kuning tuh kannn...sekalik cam ABC daaaaa....tapi jagung semata arr dgn ais dan susu. Serius sedap! Dah macam air ADO yang aku pernah minum kat Cyberjaya plak...cuma bezanya air ADO tuh ada buah laici dan kismis...yg neh xderk. eheh. Tp...memang sangat terbaekkkk hokey!


So, u'olls jangan lupa serang kedai makan neh k kat Pinggiran Putra...carik jerk...xesat punyerlah! eheh


2 comments:

kak ina kl said...

wah nanti lalu situ leh lah akak terjah..kamu belanja yer

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

haha..boleh
tp, k.su la belanja
sbb dye yg bwk lala kat cni...haha

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!