Saturday, April 27, 2013

Fenomena Gwiyomi

Salam semua...!!!
.
Malam neh menjelajah ke youtube & keek...sajer tengok2 video2 yang public haplod. eheh.  Pernah dengar perkataan GWIYOMI tak? Mesti dah pernah dengar kan...sebab dah semakin femes amous dah pown kat Malaysia neh...Bukan setakat orang kebanyakan jerk...retis2 pown dah terjebak sama..haha...Semua perasan chumel gitu! kalah dah kechumelan kak ton taw u'ollss...!! haha :p

1st tyme aku dengar lagu Gwiyomi neh full MP3...ada member aku bagi lama dah...then baru tgk video2 kat youtube yang public haplod yg kunun2 chumel gitu termasukla sorang isteri orang neh pown menghaplod utk tontonan suami terchenta...wahhh...gitu...lomantiks u'ollsss...Tp,kalo korang nak wat jugak, wat jadi koleksi peribadi jerkla yerk utk suami ke isteri ker kannn...baru ler privacy...xgitu?! eheh :p.

Okiesla...jum layan video2 Gwiyomi dari yang OK ke tak berapa nak ok kat bawah neh yang sempat aku cilok dari youtube dan jugak Keek...layannnn...!!~

 

Sebbekla si Nazim Othman neh chumel kan...kan...kan....hehe



Selepas Fenomena Sayang..Bobo muncul lagi demgan Gwiyomi tersendiri. haha
Famoues Amous dah si Bobo neh skang...ki3



hahaha...nak jugak dak kecik neh bergwiyomi....



Abon pown bergwiyomi jugak...layan jerkla...haha



Ini Abang FBI pown sama dengan jugak walaupown memula xtaw step..haha




hahaha...adira yg sengal



Dan yang neh paling..paling...paling...aku tak larat nak tahan gelak...hadoila..tolongggglahhhh!!! hahaha



Haaaaa....yang neh korang kena tengok sampai habis okies! hahaha

Okiesla...setakat neh sajerkla Gwiyomi kita pada hari ini...ada jugak rasa nak buat...tp, tak terdaya rasanya sebab sedar diri neh tak kiut mana pown...hahaha....So, kalo aku nak wat  Gwiyomi pown...maybe aku akan memakai Topeng Power Rangers kot...hahaha...Ok, kesengalan aku sudah menjelma. Sebelum melarat...baik stop sampai sini dulu. tata u'ollsss...!!! Selamat berGwiyomi...!!!~ (*_^)

1 comments:

Sumijelly Sumi said...

hahaha..... VOTE for BOBO......

bobo gak the best..kah3

Sumijelly.com

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!