Thursday, May 23, 2013

HAYAKI, Danau Kota

Assalamualaikumsemua...

Lapar tak? hehe...Kalau lapar, jum layan entry neh sebab aku nak citer pasal makan lagik...haha...Destinasi arineh adalah Restoran Hayaki yang terletak di Danau Kota, Setapak. Tempat makan neh actually diperkenalkan oleh teeeetttttt kepada saya sebab neh kedai makan peberet family beliau katanya....sekarang dah berjangkit kat aku sefamily plak...hak3. Mahap...saya telah merampas kawasan jajahan anda...keh3. Tp, xper....sharing is caring kannnnn...hahaha :p

Lokasi kat mana? ala....dekat sangat dgn Uptown Danau Kota tuh haaaaa....dan dekat2 dgn KL Festival..senangla nak carik...hiks. Restoran neh ikutkan makanannya dari masakan Kelantan...tp...sedapppp taw....xcaya? nnt korang g  n try sendirik yerk...











Neh Nasi Kerabu


Neh Bali Limau...



Soya Cincau



Chicken Chop with Rive



Mee Kari....



Neh paling TERBAEKKKKK....Pulut Mangga...sedappp weihhh!!!



Roti Bakar dgn Jem...sedap2!



Amacam? Menarik tak menu2 kat sini? Sedap taw....kalo agak2 teringin nak makan Pulut Mangga...bleh arr datang ke Hayaki neh...setakat neh yang aku taw ada dua cawangan arr...kat Danau Kota dgn kat Kota Damansara. Tak pasti ler kot2 ada lagi kat tempat lain. Dan untuk pengetahuan korang restoran Hayaki neh dibuka 24 Jam yerk...so, bler2 asa jerk korang bleh terjah singgah dan santap. heh Harga? Harga pown berpatutan...tak mahal sangat...kira mampu la...

So, apa tunggu lagi? Korang boleh serang mulai sekarang...haha (macam nak berperang plak yerk :p) Kat bawah neh alamatnyer ok...



HAYAKI 24 JAM

87-G, Platinum Walk, 
No.2, Jalan Langkawi, 
Setapak, 53300 Kuala Lumpur



0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!