Sunday, June 30, 2013

Setengah Mati Merindu




Setengah Mati Merindu - Judika (OST Cinta Jangan Pergi)

Mengapa waktu

Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana


Mengapa kita
Masih saja tak pernah bersatu
Selalu saja bertemu bertemu saat
Kau milik yang lain


Mungkin kau bukanlah jodohku
Bukan takdirku
Terus terang


Aku merindukanmu

Setengah mati merindu
Merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu


Mengapa waktu

Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana

Mungkin kau bukanlah jodohku

Atau bahkan bukan takdirku
Terus terang


Aku merindukanmu

Setengah mati merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu

Aku merindukanmu

Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu


Menunggumu

Menunggumu
Aku tetap menunggumu




Nota Kaki: abeh dah drama neh yg tetiap minggu aku  aku follow...Dah kurang dah 1 drama...minggu depan SSID & TK plak abeh...so, tinggal 1lg jerk drama yg akan aku follow...harap2 pasneh xterjebak lagi...haha #kununnyerrr... :p apa2pown "Tak kan ade yang boleh pisahkan cinta sejati" cewahhh....yeker?  
Citer drama biasalah  hepy ending kannn...in reality life gitukah? hik2...dunno! daaa~


1 comments:

Zura Lee said...

sedap lagu nih... (Y)

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!