Tuesday, August 6, 2013

Ramadhan Yang Hilang Episod Akhir

Salam 29 Ramadhan semua...

Semalam sudah berakhirnya episod samarinda versi ramadhan iaitu Ramadhan Yang Hilang yang tetiap malam aku tengok dari Isnin-Rabu bersiaran kat TV3. So, apa  komen korang? Aku rasa...aku rasa....macam ada lagi sambungan jerk nanti...jeng3...agaknyer jerk ler...sbb si watak antagonis tuh macam xreti2 nak insaf jerk...hu2. Walaupown saket hati tengok si Delisha dengki lahanat tuh…hadoila awatla xsedar diri..dah arr org kutip ko, balas cara camtuh ka? APTB hokey!

Sesiapa yang terlepas menonton bleh tengok kat link bawah neh yerk…




juz klink link bawah neh



“Kadang-kadang ujian yang Allah turunkan kepada hambaNYA bersifar sementara.Namun kadang-kadang juga ada ujian yang diturunkan kepada kita bersifat kekal selamanya. Yang pasti, tidak semua kisah hidup seseorang itu akan berakhir dengan keinsafan dan kegembiraan. Ada setengah cerita sengaja dibiarkan berakhir dalam kegelapan. Walau apapun pengakhirannya, yang pasti setiap ujian yang diturunkan itu adalah sebagai bukti tanda kasih sayangNYa kepada kita hambaNYA”.


Dah dengar dialog camneh...konpemla xderk sambungan dah...tp, serius xpuas hati sbb dye xinsaf tambah2 plak dye xkena tangkap sbab bunuh bapak dye. aishhh...membebel plak aku kat sini yerk...ate, nak wat guane dah pengarahnya suruh camtuh...terima jerkla hakikat yerk...hak3

Jum layan OST drama neh jum...



Seperti Dia - Amylea AF3 (OST Ramadhan Yang Hilang)

Ku lakukan semua hanya untukmu
Biar kau tak mengerti apa maksudku
Namun masa terlalu singkat
Untuk aku buktikan padamu
Untukku... buktikan padamu

Ku jejak tiap haluan dia tuju
Kerna ku hanya mahu menjadi seperti dia
Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu aku tak sama

Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu aku tak sama

Jalani hidupku jadi dirimu
Mencari sesuatu yang pernah hilang
Namun hidup terlalu singkat
Untuk aku buktikan semua
Untukku... buktikan semua 





0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!