Wednesday, September 18, 2013

Keek Zulin Aziz

Salam semua...!!!

Lama rasanya tak menghapdet entri serta menaip2 dan membebel kt blog neh...asik2 Wordless Wednesday jerk aku hapdet kan? xpown citer bersiri  kampung girl. Mahapler sbb aku ketiadaan kelapangan kemasaan lorh bulan neh...asik xlekat dok kt umah jerk lps raya arituh...hu2. Aku nak hapdet macam2...tp, ntah bler arr leh hapdetnyer ntah...hu2...Okiesla...arineh aku update ek...pasal KEEK.

Korang ada KEEK tak? eheh...tak kesah ler ada ker x ker...semua pown leh tgk walaupown xcreate account. Arineh aku juz nak kongsikan video keek yang memang selalu aku tengok dan sentiasa aku tunggu dye update tetiap ari...kalo ada arr...hehe...Keek dye neh aku taw dr mmber baik aku arr...ms tuh aku tgk kat dalam keter tyme nak g beraya...hahaha...mmg best n lawak hokey. Sblm neh aku sker tgk keek eira syaziera dgn laki dye si Isaac tuh…keek depa sengal dgn anak dorg yg chumel dan bambam. Heh…kali neh aku sker tgk keek lain plak. Keek neh dimiliki oleh seorang pelakon baru iaitu Zulin Aziz. 

Korang kenal ker tak sape Zulin Aziz neh? Memula aku tak cam jugak…bler belek2 satu2 video2 keek dye barulah aku taw sape… Kalau korang penah tgk drama bersiri Ramadhan Yang Hilang masa bulan puasa lepas…watak AYU dipegang oleh beliau. Ala….ayu yg jadi isteri no 2 zamarul hisham tuh…yg sengal2 buih tuh…hehehe

Selain tuh jugak watak mak tiri Ifa (masa muda) dalam drama bersiri Teduhan Kasih. Dan 1 lagi watak Ku Yah dalam Misiku Kuza. Alaaa misi yg pakai tudung tuh…Zulin Aziz ler tuh..hik3.


1st tyme tgk dye berlakon dlm Teduhan Kasih arr…mmg nmpak dye pandai berlakon walaupown dlm drama tuh dye muncul kejap2 jerk. Lepas tgk keek dye…aku trs google nak taw dye neh sape…rupanya dye neh salah seorang peserta Pilih Kasih masa tahun 2009. Kira salah seorang peserta pebret Rosyam Nor hokey…mana tak nyer pandai berlakon…korang tgk arr video2 keek dye yg akan aku kongsikan kat bawah neh ek ek…hehe

Apa sebab aku sker tgk keek dye? Sebab…dye pandai tiru suara artis lain…sebab dye pandai tiru bahasa2 asing walaupown main hentam kromo jerk…hahaha…dan jugak macam2 lg arr

Jum2 tgk antara video2 keek dye yg aku sker tgk ulang2 kali..hahaha




Tiru suara Ziana Zain...haha aptb!



neh lagik xbleh blah...sebijik suara siti...haha



comey jerk...cam korea..eheh



sebijik suara Azura Azizul Azman WHI (kawan sekolah aku daaa)



loghat negeri kelate...hehe



loghat negeri sabah bha...haha..

Dan semestinya video terbaru yg dye baru hapdet kat keek iaitu video loghat negeri yang aku request…hehe…walaupown tak semua negeri ada…dan ada 1 yg dye dah delete…tp, aku sempat gaks tengok. Eheh. Thanks a lot sebab tak menghampakan permintaan aku dan jugak peminat2 kamu yg lain…eheh. Baru2 neh jugak dapat jadi artis jemputan kat HotFM psl keek dye arr…hebat2!

So, kepada Zulin Aziz perbesarkan lagi bakat kamu itu…semoga success dan thanks again yeah! ^_^

0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!