Thursday, October 31, 2013

Cerita Raya Haji

Salam semua...

Dah seminggu berlalu pown raya Haji...tapi, baru arineh nak hapdet pasal raya haji. Boleh gitu? hik2. Bolehkan ajerkla yerk...layankan ajerkla yerk...asal boleh! ngeh2

Sempena  hari raya haji lepas...kira bermakna arr raya haji thn neh sbb dapat sambut mlm raya kat kampung kan...raya poser arituh malam raya kat KL lg...hu2...

Yang paling best..malam raya g jenjalan kat umah macik2 aku...pastuh pekena plak lemang dgn rendang...ok, sangat syahdy serta nyaman... sebab sedap. Tak sama arr lemang2 kat KL tuh...konpem2 arr depa p rebus dulu baru dok bakar...sangat tidak ori ok. hu2 Haaa..kat kampong dapat makan lemang betul2 ori dibakar dari awal sampai ler dah amsak. haaaa...baru arr ada umpphhh!! haha :p





Sedaaaaapppp...!!!!




Neh plak anak buah baru aku...nama dye Aisy Zafri (betul ker ejaannya ek? ) hehe




Ok hari raya sudah menjelma...keh3 (macam lagu plak eh!) Neh menu bekpes kami di pagi raya...



Tengahari plak makcik aku wat openhouse...


Openhouse adik bradik jerk...


Nasi Arab yg di horder...Boleh tahan...tp, lg sedap kat Saba kot...hehe




Dah kenyang...jum balik KL...hokey neh gmbr gewdiks...sila jgn tatap lelamer sgt...nnt terdode plak..hahaha (perasan :p)


Ape2pown...terima kasih kepada makcik aku yg sudi bagi kami sekuarga makan2...bg tmpg bertedih spjg kt sn...maceh2...

Hokey sok Deepavali...ari isnin neh plak Awal Muharam. dikesempatan ini, aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru Islam kepada semua muslimin dan muslimat sedunia. Semoga tahun baru neh ada azam2 baru yg nak dikecapi...InshaALLAH.. ^_^



0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!