Tuesday, October 1, 2013

Wordless Wednesday: Pemikat Hati Kaum Hawa


Salam semua...c

er tengok photo2 kat bawah neh. Bagi yang rasa2 penah tgk tuh...mesti kaki soping kan? kan? kan? eheh... Gambar2 kat bawah neh semua tempat2 pemikat serta penarik hati kaum2 hawa...keh3. Kalau dapat membeli rasanya macam nak borong satu kedai dengan kedai2 skalik nak hangkut bawak balik...tak gitu? hik2. Tp, xper...tuh lumrah sifat semulajadi kaum2 hawa...so, kepada kaum2 adam sila redha dan layankan ajerkla kerenah kami2 si wanita gorgeous neh eh....ki3


#Haji Ismail Group


#Idaman Suri


#Ram's

#Wordless Wednesday : Pemikat Hati Kaum Hawa
#Kuah, Langkawi


6 comments:

kikin said...

aku penah pegi langkawi 2hari 1 malam je....semata2 nak beli pinggan mangkuk kat Idaman suri tu....mak aku 2 hari x nak mkn sbb suke hati dpt tgk pinggan mangkuk die tu...boleh gitu..

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

ko biar benar kin? hahaha...lawak jerk mak ko...hahaha

Zura Lee said...

mmg sifat semulajadi org pompuan suka bershoping kan..tk dpt beli, window shoping pn jadik la...

kikin said...

betul ila..bile nak naik ferry balik pakcik kastam tu siap nak nak soh bayar ape tah sbb barang banyak sgt die ingat kitorang nak menjual...duduk 2 hari 1 mlm...bwk balik 3 troli kotak..dgn beg lg..die kate mcm duduk 5 mlm....nasib baik mak aku pandai bodek..saye ni org pencen..sekali2 dtg sini beli barang encik...

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

sis zura...kannnn...kalo xkaki soping bkn wanita ler namenyer kannn...hik3

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

kikin: hahahaha....untunglaaaaa mak ko bodek org tuh...kalo x...maw kena byr 50 - 150 kot...
aku arituh sebbek naik flight..tp, cam biasa arr kami ada special punyer..sbb bwk nm tourism malaysia...hehe

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!