Friday, November 8, 2013

Demam Love You Mr. Arrogant Masih Terasa

salam semua

Demam Love You Mr. Arrogant #LYMA masih lagi terasa. Selepas tamatnya drama tuh, pagi semalam HOTFM jemput plak heroin drama tuh kan...tp, sayang hero nyer xderk plak. aishh! Baru nak cakap dgn Azlee Khairi…Tp, xperla dapat bercakap dgn Zara Zya pown ok dah. Hik2… Ntah macam maner ler panggilan aku tertembus masuk pown xtaw ler…sesajer gewdiks call…dapat plak. Hahaha Walaupown tak ke udara sebab bagi laluan kepada panggilan “Encik Azam” yg lama sgt kan.…at least puas dapat bercakap dgn Zara Zya yg bersuara chumel u’olls! Dah macam kengkawan plak dapat bercakap dgn dye…lps sorang2 bercakap…sian laks kena ragging dgn kami. Haha.

Okiesla…kepada sesiapa yg terlepas mendengar HOTFM pagi semalam…kat bawah neh aku link kan Panggilan Hangit dari "Encik Azam" (encik azam ler sgtnyer punnnn...) Mr Arrogant kepada Mrs. Arrogantnyer...sesuka hati nak tunjal kepala anak orang.  hahaha... 

Neway, thanks to Zara Zya dan jugak FBI sebab sudi melayan kerenah aku dgn kengkawan aku yang banyak sgt tnyer neh kan...hehe

 


Ha….malam tadi plak kat TV3 ada muzik-muzik separuh akhir. OST #LYMA Tetap Menantimu by Nomad pown tercalon jugak… Lagi best, bler hero dan heroin drama tuh ada masa Nomad nyanyi lagu tuh…wah3…konpem korang2 semua sker kan? Kan? Kan? Hik3

Kat bawah aku bg link petikan dari #MM28SF. Nak tengok full, tengok kat tonton eh…hehe 





Dan jugak sedutan dari #LYMA episod "CHOKI2" hahaha...



okiesla...chiow sin chan...

0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!