Thursday, November 7, 2013

Love You Mr.Arrogant Episod Akhir


Salam semua...

Tamat sudah drama bersiri kat TV3 yang semua dok tengok pepetang jam 7 tuh... Semua dok syok sakan nohhhh layan citer neh...termasuk dgn mak pak aku skalik dok tengok aih. Bukan aper...sker tengok Mr.Arrogant tuh...walupown sombong tp ada lawak2 jgk kan...hik2.  Kali neh aku tgk kt FB xderk sape pown yang buh status meroyan pasal xpuas hati dgn ending drama tuh ker ape ker...memang xderk langsung arr...hik3. Kalo drama sebelum neh...hamboihhh...semua dok xpuas hati sampai meroyan xnak tgk dah citer2 lepas neh...phuii la! macam poyo jerk...macam poyo jerk! haha...sowy arr awek legoland...pinjam ayat ekau yerk dek nonnn! keh2

So, kesimpulannya...sanagt berpuas hati dengan ending drama neh...walaupown ada ubah2 sket kan dari novel. Tp, tuh xjd masalah problem pown kat aku...sebab mungkin diolah sket bg menarik minat untuk org tengok kannn kannn...kalo sama jerk sebijik cam dalam novel kang konpem2 orang xmo tgk sebab dah taw ending kan...eheh.

So, next drama next week adalah PALAYBOY ITU SUAMI AKU?!  Kalau ikut novel memang best...dah jd drama xtaw ler plak...agak2 nak layan ker tak ek?  ek? keh2...tgkla keadaan camner...kalo agak2 menarik hati untuk tgk aku layan..kalo x, tata...!! hik3

Ape2pow kepada sesiapa yg terlpeas tonton episod akhir dramaLove You Mr.Arrogant neh...bleh tgk kat link bawah neh yerk...







Selamat Menonton...! ^_^

0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!