Tuesday, November 5, 2013

Wordless Wednesday : Putu Perak

Salam semua...

Pernah dengar Putu Perak tak? Pernah makan? rasanya ramai yang tak tahu dan tak pernah makan kot. Selalunya ada Putu Piring, Putu Bambu, Putu Mayam...semua inti kelapa dan gula merah di luar kan? Tp,Putu Perak neh plak intinya Kelapa dan gula putih didalam. Haaa...spesel tak? hehe... Rasa pown sedap okies...lain dari Kuih2 Putu yang lain. Tak percaya, korang boleh try rasa sendiri. Mana nak dapat? Mestila kat Perak..kat KL masih xjumpa lagi... Tp, aku selalu beli pown R&R Ulu Bernam Plus Highway arah dari Utara ke KL. ^_^


#Wordless Wednesday : Putu Perak

1 comments:

zulfika zamri said...

Assalammualaikum..
nk promote..skrg ni dkt bkt beruntung pun ada cwangan yg dbuka d kwasan psar mlm bukit beruntung..dan juga psar pg bukit sentosa.
boleh hubungi puan ani (017-3166462) untuk sebarang prtanyaan.

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!