Friday, July 25, 2014

BurgerByte Seksyen 15, Bangi

Assalamualaikum semua...

Jam dah pkl 5pagi dan dah pown masuk 28 Ramadhan. Mata tak leh nak lena dari malam tadi sampaila dah lepas sahur neh...hadoila. Akibat tak leh tdo...Alhamdulillah siap jugak aku mengemas bilik aku yang dah cam rupa haper ntah. huhu...Sok siang igt nak wat kuih raya...jgn aku g tertido tyme wat kuih udahler...huhu


Tengok dah gambo dinding kat atas tuh? Korang penah dengar n penah g makan kat ctu x? eheh. Actually, aku g makan kat cni pown masa awal puasa arituh...Yes...g buka puasa dgn BFF aku. Tak plan pown sebenarnyer...secara tetiber jerk punn....hu2Dorang suggest g mkn kat ctu, aku follow jerkla. 



Dah nama kedai pown BURGERBYTE kan...makanyer menu utama mestilah burger kan...



Neh model cili sos. haha
xsabo nak berbuka...cili sos pown nak minum ek? krik2


hokey, maaf gambar curik.


Jum buka dgn Kurma dan air dulu yuk!


Hokey...kami semua order Naked Burger.  Ada Beef, Chicken, Lamb, Set Combo (Campo) dan jugak dgn nasi. Aku amek combo. Panggil Naked sebab tanpa roti...jgn pk bukan2 plak...or pk motorbike laks...haha :p






Haaaa....licin sudah. Memang sedap! 
Tapi, nak komplen sket bleh tak? Arituh aku kan order Combo campo ayam dan beef...maw komplen yg ayam tuh sejuk lorh...hu2. Sila masak betoi2 nohhh...Dan satu lagi...kasi service cepat yerk. sebab agak lmbt. Erm...maybe sebab nak tunggu masak or kekurangan pekerja. Maybe mungkinlaaaa....
Kepada tuan pemilik restoran neh Enceq Artis Zizan Raja Lawak...plz take note yerk?! tQVm! ^_^

Walaucamnerpown...rasa sedap dan idea yg sgt kreatif...sebab hidangan Naked ala2 cam mkn steak. Memang sedap sebab dagingnyer sangat2 lembut hokey.

Ups...sebelum terlupa, order adalah secara layan diri kat kaunter...order, bayar siap2 dan makanan akan dihantar ke maja korang kemudian yerk.

So, kepada sesiapa yang nak try, nak cuba, nak test makan kat cni...bleh arr g serang Burgerbyte kat seksyen 15, Bangi  ek.

Neh alamatnyer...

Restoran BurgerByte
No. 11-GF, Jalan 15/1D,
Seksyen 15, Bandar Baru Bangi

Tel : 03-8920 0380



Selamat menjamu selera korang...!!! 


0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!