Monday, July 14, 2014

Selamat Ulangtahun Sahabat

Assalamualaikum semua...

Arineh dah masuk hari ke 17 puasa baru berkesempatan nak menghapdet entri neh yg aku simpan dari awal puasa.Tak senonoh toi aku neh kan...ngee.. Maaflah aku sibuk berniaga carik pendapatan lebih. haha...poyo jerk ayat aku neh kan. Waaahhh...senang lenang arineh yerk...mentang2 arineh coti...subuh2 ari dah hapdet blog. heh!

Setelah berkurun lama entri neh berlapok dlm draftbox kan...huhu...ok lurus ke titik asal (haha..bahasa kamus sgt)




Haaa....dah tengok picca atas neh?

Yups....aku nak ucapkan Selamat Ulangtahun Kelahiran pada my bestfren ever n ever...pada hari puasa pertama 29 Jun lepas. Actually, aku repost ucapan tahniah kt ig ko kt aku. Sedey wooo baca...seriyes rasa cam nanges! Terasa cam nak pinjam bahu...bleh? huhu

Walaupown ms skool dulu kita xderkla sekamceng cmneh kannn...after skool kwn hangout dr bertiga terus jadi berdua. Takpe arr beb...ada hikmah2nyer yang kita xtaw kan...Tp,aku tetap syukur ko masih ada lg dgn aku. Even pasneh aku da kawen ker...ko da kawen ker...harap persahabatan kita takkan ptus arr eh. Kalau nak g main kejar2 matahari jgn lupa ajak aku. hahaha...rinduuu weihhh nak kejar matahari. huhu.. Dan jugak kek lapis sarawak. hahaha KMJ betoii weih!! huhu

Tp, mmg seriyes duariyes aku rindu gler nak hangout dgn ko main kejar2 matahari. Bler arr gamaknyer nak dapat neh? sob3. Silalah ajak aku...ajak arr...ajak arr...hahaha. Aku taw ko serba salah nak ajak aku. Uwaaaa...sedey2! (hokey neh ayat cuba memujuk rayu...haha)

Dah arr sebelum aku terus melalut, beh baek aku stop. Neway, semoga ko diberi kesihatan yg baik yerk...nak kawen, jgn lupa jemput aku laks...xjemput siap ko! haha. Hepy bezday pendengar kisah hati pecah ku. heh! Love u muaahhh3! ^_^


0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!