Tuesday, June 9, 2015

Wordless Wednesday: Chatroom

Salam semua...



Wordless Wednesday: Chatroom

Hye korang...penah tgk tak mende alah neh? Bagi yg sebaya dan sezaman aku mesti la kenal kan...xsure arr skang ada lg ker x chatroom neh. nama dye MIRC. Neh la chatroom 1st yg aku kenal. tuh pown dr member aku arr...slalo lps abeh sekolah...blah petang lepaking umah dye g ngadap benda alah neh la...kunun2 nak carik kawan baru la kunun...siap pos2 surat lg lps chating2 kt pm box. Memang dpt surat tuh siap ada gambo lg...hahaha tp tuh arr pastuh aku kena perambat arr dgn mak pak aku..gler ah kena marah sbb dpt surat chenta...hahaha kecik2 da nak berchenta yerk...memang tak arr mak abah aku nak bg wpown ms tuh da remaja dah pown. huhu that's why arr ms skolah dulu cheq xdak boipren...kena marah wooo...setakat kena marah xpe lg...neh siap kena perambat lg tuh...uwaaaa...sedih! 

Tp, xper...kalo dorg xhalang aku dulu maw aku xjd org cam skang neh...dok sibuk bercintan cintun blaja xmo...xleh jgk yer dak. hik2. Sebab tuh la cheq kawen lmbt...xdak sapa nak dekat sbb mak abah xkasik bercinta slagik xabeh blaja. So, kalo suka kat org pown diam2 jerkla...hahaha sian kat aku.

tp dunia chating aku xbenti kat mirc tuh...bersambung ke YM. terjebak masa tyme aku praktikal dulu. krik2. Sebab tuh arr cheq ramai kawan sbb sker nau chating. hehe. Ramai kawan xper kan...jgn ramai musuh. huhu

Actually chating neh ada baik buruk gak...kalo kita pk ke arah baik...maka baiklah ia. Kalo niat chating tuh nak wat jahat..maka burukla ia. So, sesamerlah kita gunakan software telekomunikasi alam maya neh dgn sebaik mungkin yerk...Jgn salah gunakan ok. tata~

2 comments:

Nik Azidah said...

Hehe rindu plak kat chat room mirc ni...by the way salam perkenalan dari saya follower yang ke 118 :)

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

hehe...best kan & rindu zaman neh.
salam perkenalan jgk... & thanks sbb sudi jd follower kiter yg ke 118..hehe :)

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!