Tuesday, December 1, 2015

Mulanya disini...

berulang kali kau menyakiti

berulang kali kau khianati
sakit ini coba pahami
ku punya hati bukan tuk disakiti

* ku akui sungguh beratnya

meninggalkanmu yang dulu pernah ada
namun harus aku lakukan
karena ku tahu ini yang terbaik

ku harus pergi meninggalkan kamu

yang telah hancurkan aku
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

repeat *
reff:

ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

cintaku lebih besar darinya

mestinya kau sadar itu
bukan dia, bukan dia, tapi aku

begitu burukkah ini

hingga ku harus mengalah

ku harus pergi meninggalkan kamu

yang telah hancurkan aku
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

(cintaku) cintaku

(lebih besar dari benciku) lebih besar dari benciku
cukup aku yang rasakan
(jangan dia) jangan dia
(jangan dia) jangan dia cukup aku

(jangan dia jangan dia) cukup aku

(jangan dia)


Hye korang...lamanyer xhapdet blog...bz bz bz...bz kije...bz biznez..eheh bz lah! hehe. nak hapdet psl biznez pown xsompek. huhu

nntla update kalo da xbz...xpown korg leh follow ig i'olls kat @lalashopper ha...lg senang. Penat lak rs nak hapdet byk2 tmpt. haha  aiii...neh baru idup b2...kalo da ada anak xtaw la cmner bz nyer...ntah sempat pakai kain ntah idak ntah.hahaha

Okla...sbnrnyer sesajer jerk share lirik lagu kat tas tuh...lagu Bukan Dia Tapi Aku by JUDIKA. Ada cerita sbnrnyer psl lagu neh...Actually aku 1st tyme dgr ms naik keter adik ipar aku...lama dah...best plak liriknya...ms tuh tgh jiwa kacau kan...semua lagu sedey2 leleh2 dok masuk watak. haha kkdg tuh rasa nak ku bakar jerk radio tuh...hahaa nak ku maki dj radio tuh. hahhaa pdhal dorg xbersalah pown...haha

Then da taw tajuk...aku pown post la kt fb. eheh. Disebabkan lagu neh...aku bertemu jodoh. hahahaSbb 1 LIKE jerk pown...segala2nya bermula...Sebab tuh arr tajuk entry aku neh Mulanya disini...haha. Kami dedua jiwa kacau..haha...tp aku xderkla tahap kronik sgt...masih lg boleh dibendung. haha. Kesian x kt kami b2? kalau dgr lirik lagu neh korg aham2 sndiri la eh situasi yg kami b2 tgh hadapi...wpown berbeza bentuknya. huhu

Dari lagu neh maka kami berkongsi rasa...ewah! rasa jiwa kacau lah. haha tp mstilah aku xkongsi dulu  kannn...aku kan PERAHSIA. haha. lama jgk arr amek masa nak korek rahsia aku. hehe...xsangka lak dr ctu trs ditakdirkan jodoh kami b2. Tuh arr nama pown takdir kan...kalau dah tertulis...n da mcm2 org kita kenal n kwn n da brp thn lm mn pown kita berkawan...kalo bkn tuh jodoh kita maka bukanlah.


eh///bkn nak kater aku bangga sgt da kawen taw...cumanyer aku rs syukur...dr sebuah lagu trs terbentuk satu episod kisah baru dlm idup aku. ewah! haha

korang pown msti ada citer2 gak kan cmner leh kenal hubby or wifey korg kan? Meh arr shar2 citer..heheSebab apa? dekat mana? camner leh kenal? hehe...

Apa yg boleh aku katakan..smoga ikatan yg terbina ini kekal hingga ke Jannah..Bahagia n tabah hadapi segala dugaan n ujian. InshaALLAH. #LOVE#


0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!