Monday, December 28, 2015

Thumbs Cafe

Assalamualaikum...

Hye semua...rasanya masih belum terlambat lagik kot nak ucapkan Salam Maulidur Rasul dan jugak selamat hari natal pd yg menyambutnya. Cuti 4 ari kan...cuti pnjg tuh...hiks. Korang kemana Aku balik kampongsbb kazen aku kawen. Kununnya nak balik hari jerk..last2 tdo sn gaks smlm atas nasehat semua org bahaya blk mlm2. huhu. . Disebabkan xjd blk KL mlm tuh...so, kami geng2 pompuan bercadang nak g Gerbang Malam. Haaa...org KL panggel Uptown ok. heee Disebabkan geng2 lelaki g karok. cait!

Sebelum ke Gerbang Malam...kami lepaking meja dulu kat cafe hipster Thumbs Cafe yg terletak dekat jgk arr dgn Pekan Ipoh. 

Disebabkan kat umah dah makan n kekenyangan...kami juz order air n snaks ringan jerklala...haaa...maaf xamek gambo mknn lgsg. Sempat snap gambo senarai menu jerk...

Ok bleh mentelaah menu2 kt bawah neh ek...mana arr taw kot2 nnt dtg Ipoh nak carik Hipster Cafe mlm2...leh arr terjah Thumbs Cafe neh. 





Kami geng Perempuan sahaja dan anak2


 Haaa...igtkan kat KL jerk ada Cafe Hispter neh..kat Ipoh pown ada dah taw...Cumanya kt Ipoh neh xbukak smpai tgh mlm mcm kt KL neh. 

Aihhh...citer psl  cafe neh tetiber terasa lapa la plak...haha. Okeh nak belanjer satu gamba yg sempat aku snap ms lepaking Hipster Cafe kat Subang dulu.


Banana Chocolate Pancake with IceCream. 
woweee...mmg terbaik...sedap gler doe! 
kat mana nak dptkan neh? g carik hispter cafe kat area subang nama cafe TRYST

okiesla...tuh jerk nakk share...tata




0 comments:

Post a Comment

Jemput Komen.. jangan malu-malu yek!